Specjalista do spraw przygotowania i prowadzenia dokumentacji
Miejsce pracy: Gliwice
Specjalista do spraw przygotowania i prowadzenia dokumentacji
Zakres obowiązków:
- Udział w wykonaniu dokumentacji powykonawczej – kompletacja, kopiowanie, skanowanie, archiwizacja,
- Prace biurowe,
- Inwentaryzacja budowlana,
- Przygotowywanie oraz aktualizacja firmowej dokumentacji technicznej.
Profil kandydata:
- Znajomość programu AutoCAD,
- Znajomość rysunku technicznego,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Programy branżowe HVAC, elektryczne,
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- Motywacja do pracy oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Sumienność, dokładność,
- Prawo jazdy kat. B,
- Średnie (najlepiej wyższe) wykształcenie techniczne.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę szkolenie wprowadzające,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania posiadanych kompetencji,
- Stabilną współprace z możliwością wieloletniej współpracy,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Karty Lunchowe EDENRED,
- Prywatna opieka medyczna – LUX MED
- Praca w przyjaznej atmosferze, w firmie z wieloletnimi tradycjami.