Specjalista do spraw przygotowania i prowadzenia dokumentacji

Miejsce pracy: Gliwice

Specjalista do spraw przygotowania i prowadzenia dokumentacji

Zakres obowiązków:

  1. Udział w wykonaniu dokumentacji powykonawczej – kompletacja, kopiowanie, skanowanie, archiwizacja,
  2. Prace biurowe,
  3. Inwentaryzacja budowlana,
  4. Przygotowywanie oraz aktualizacja firmowej dokumentacji technicznej.

 

Profil kandydata:

  1. Znajomość programu AutoCAD,
  2. Znajomość rysunku technicznego,
  3. Znajomość pakietu MS Office,
  4. Programy branżowe HVAC, elektryczne,
  5. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  6. Motywacja do pracy oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  7. Sumienność, dokładność,
  8. Prawo jazdy kat. B,
  9. Średnie (najlepiej wyższe) wykształcenie techniczne.

 

Oferujemy:

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę szkolenie wprowadzające,
  2. Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania posiadanych kompetencji,
  3. Stabilną współprace z możliwością wieloletniej współpracy,
  4. Pakiet świadczeń socjalnych,
  5. Karty Lunchowe EDENRED,
  6. Prywatna opieka medyczna – LUX MED
  7. Praca w przyjaznej atmosferze, w firmie z wieloletnimi tradycjami.
<